Cumartesi, Ağustos 02, 2014

Değişim

Bana "sen değiştin" diyenler, benim yaşadığım hayal kırıklıklarını yaşasalardı, gördüklerimi görseler, hissettiklerimi hissetselerdi kromozomlarına kadar değişirlerdi. Bakma ben yine iyiyim. Sadece daha hoşgörülüyüm. Eğer yıkılmadıysan daha çok ilerliyorsun. Daha çok ilerledikçe yeni tatlar alıyorsun. Görünenin gördüğünden ibaret olmadığını anlıyorsun. Yenileniyorsun. Sınırlarını merak ediyorsun. Takip etmen gerektiğini anlıyorsun. Bedeninden düşünceleri hafiflettikçe ruhunun yükseldiğini anlıyorsun. Ruhun yükseldikçe katman değiştiriyorsun. Daha basit daha küçük oluyor dertler, insanlar. En güzeli de daha küçük şeylerden mutlu oluyorsun. Aslında ne kadar da az şeye ihtiyacın olduğunu farkediyorsun. Bütün bunları yapmak sana onun içinde yaşayabilmeyi öğretiyor mu diye sorarsan; sanırım bunu pek beceremiyorum. Benim sorunum bu. Elindekiyle yetinmenin dayanılmaz çaresizliği. Herseyi daha iyi yapabileceğine olan inanç veya beklenti. Final; elbette herşeyi olduğu gibi kabullenme. 

Hiç yorum yok: